Zpět na přehled Obchodní / administrativní služby Plný úvazek

Referent nákupního oddělení

Ucházet se o toto pracovní místo

Do našeho týmu hledáme kolegyni/kolegu na pozici referent nákupního oddělení.

Co bude Vaší náplní práce:

  • jednání s dodavateli
  • zajišťování objednávek a dodávek zboží pro sklad v ČR
  • řešení reklamací
  • kontrola a analýza stavu zásob skladu
  • aktualizace ceníků a provádění kalkulací
  • zpracovávání poptávek a požadavků z oddělení prodeje
  • komunikace a spolupráce s obchodními zástupci

Co bychom od Vás potřebovali:

  • máte SŠ vzdělání technického nebo obchodního směru
  • ideálně zkušenosti v oboru nábytkového a stavebního kování výhodou, nikoliv podmínkou   
  • umíte pracovat na PC jako běžný uživatel (Word, Excel), vítáme znalost SAP
  • NJ výhodou
  • spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, aktivní pracovní nasazení
  • bezúhonnost, loajalita k firmě je u nás samozřejmostí
  • nemáte problém se neustále učit

Co vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou, různorodou a perspektivní práci na HPP
  • příjemné pracovní prostředí - stabilní zázemí zahraniční společnosti
  • motivační finanční ohodnocení
  • 13. plat
  • týden dovolené navíc
  • v pátek pracovní doba pouze do 13 hodin
  • rozmanité zaměstnanecké benefity (příspěvek na penzijní připojištění, dárek k narozeninám, stravenky, jazykové kurzy)

 

Místo pracoviště: 

Schachermayer, spol. s r.o., Průmyslová 1369, Hostivice – Praha-západ

Vaše kontaktní osoba

HR Česko

Žádost o volné pracovní místo s CV a telefonním číslem zašlete na:


Schachermayer, spol. s r.o.,
Personalistika
Průmyslová 1369
253 01 Hostivice

kariera@schachermayer.cz