Kolegové v produktmarketingu Martin Fiala a Martin Olmer zahájili velmi úspěšně spolupráci právě na tomto katalogu. Klíčovou roli při tvorbě všech materiálů hraje jejich odbornost a samozřejmě také kooperace s oddělením prodeje. Obrovské množství informací od různých výrobců, které jsou uloženy v interní produktové databázi, je zpracováno, přeformulováno, standardizováno právě v oddělení produktmarketingu. Záplava informací je tak pro naše zákazníky lépe srozumitelná. Díky tomu je rozhodování snazší a rychlejší.
Služba
Všechny naše odborné katalogy vznikají za přispění oddělení nákupu a dalších oddělení, vždy začleňujeme nejnovější produkty, trendy a inovace, z nichž některé ještě nejsou dostupné na trhu. Naši zákazníci jsou vždy o krok napřed. Děláme vše pro to, aby bylo možné produkty objektivně porovnávat. I to je úkolem produktmarketingu. Díky této službě se zákazníkům daří vytvářet okamžitou přidanou hodnotu v jejich každodenní práci.
Do práce na katalogu proudí spousta energie, ještě více odborných znalostí a pečlivá analýza trhu. Katalog bude opět tvořit technický základ pro příštích několik let – zákazníci pak také najdou průběžná vylepšení a aktualizace online na webkatalogu.
Postup a přístup
Na začátku tohoto velkého úkolu bývá základní plán s osnovou a přehled aktuálních dat a dat k revizi. Poté se produktový specialisté pustí do práce a každý sám za sebe zkontroluje jednotlivé odborné oblasti a aktuálnost dat. „Současný katalog stavebního kování se svými 600 stranami je velmi rozsáhlý. Líbí se mi možnost posunout informace pro naše zákazníky na novou úroveň. V úzké spolupráci s odbornými odděleními jsou vytvářeny dokumenty, které jsou často mnohem rozsáhlejší a podrobnější než původní informace výrobce. Je zřejmé, že získání těchto informací může být často zdlouhavý proces. Samozřejmě je třeba také kreativní přístup.“ říká produktový specialista Martin Fiala o svých zkušenostech s tvorbou katalogů. Základní vizuální design je úkolem grafika, stejně jako nové obrázky produktů a výběr a zpracování informací. Zpracování grafiky je součástí celého procesu a obsah je pravidelně koordinován s produktmarketingem.
Po tak rozsáhlém úkolu následuje samozřejmě oprávněná hrdost.
Katalog Stavební kování SK 2022 v datech
- Název: SK 2022
- Vychází v nákladu: 2500 ks
- Obsahuje: 600 stran
- Počet kapitol: 8
- Celkem 2682 jednotlivých produktů
- Katalog začíná kapitolou Okenní a dveřní závěsy a končí osmou kapitolou Kování na sklo. Dále v něm najdete klasické položky stavebního kování jako: Uzávěry a zástrče; Zámky, Uzamykací techniku; Těsnění; Dveřní zástrče nebo dnes moderní a oblíbené Posuvné kování.