Vše

Koronavirus a rekonstrukce v Hostivici: Aktuální informace pro zákazníky a dodavatele

Zákaznický servis & doručování zboží:

  • Provozní doba našich prodejních a poradenských center je v po - čt od 07:30 do 17:00 hod., v pátek do 13:00 hod. Možnost odběru zboží se týká pouze zakázek založených předchozí den na základě e-mailové nebo telefonické objednávky.
    Hostivice - u zakázek za hotové je možná pouze platba kartou nebo vložením peněz na firemní účet. Platba v hotovosti není možná! Odběr zboží ze skladu v Hostivici je možný cca 3 hodiny po objednání – termín bude potvrzen prodejcem, který zpracuje Vaši objednávku. Odběr zboží ze skladu v rakouském Linci je možný až druhý den po založení zakázky - o termínu a možnosti odběru zboží budete informováni telefonicky naším pracovníkem. Před odběrem zboží je nutné nás telefonicky informovat na čísle 244 001 380. 
    Brno – u zakázek za hotové jsou možné platby kartou i v hotovosti.

Na všech provozovnách jsou přijata veškerá hygienická opatření. Prosíme Vás, abyste do našich provozoven vstupovali pouze s ochranou úst a nosu, dodržovali minimální vzdálenost 2 metrů mezi Vámi a ostatními osobami a při vstupu si vydezinfikovali ruce připraveným dezinfekčním prostředkem.

  • Prodejna v Hostivici zůstává z důvodu rekonstrukce objektu uzavřena.
  • Náš Partnerportal je Vám samozřejmě stále k dispozici pro Vaše objednávky. Upozornění: Z technických důvodů není možné realizovat osobní odběr pro objednávky zadávané přes Partnerportal.
  • U doručování zásilek se snažíme dodržovat standardní termín dodání do 24 hod.

Informace pro dodavatele / speditéry

  • Celovozové dodávky:
    Doručování je možné v provozní době!
  • Balíkové dodávky:
    Doručování je možné v provozní době!

Dostupnost nákupního oddělení je zajištěna jak telefonicky tak e-mailem.
 

 

( )