Vše

Koronavirus: aktuální informace pro zákazníky │ čtvrtek 16. 4. 2020

Zdraví našich zaměstnanců, zákazníků a dodavatelů je naší nejvyšší prioritou. Ke zpomalení šíření viru a v souladu s nařízením vlády jsme přijali následující opatření:

 

Na základě opatření, která jsou v souvislosti s koronavirem platná v České republice, bychom vás rádi informovali o postupu ve společnosti Schachermayer:

Zákaznický servis & doručování zboží

  • NOVĚ od čtvrtka 16. dubna je opět možnost osobního odběru na pobočce v Hostivici: Odběr zboží je možný pouze bezkontaktně během provozní doby od 07:30 do 17:00 hod., v pátek do 13:00 hod. Možnost odběru zboží se týká pouze zakázek založených předchozí den na základě e-mailové nebo telefonické objednávky. U zakázek za hotové je možná pouze platba kartou nebo vložením peněz na firemní účet. Platba v hotovosti není možná! Odběr zboží ze skladu v Hostivici je možný cca 3 hodiny po objednání – termín bude potvrzen prodejcem, který zpracuje Vaši objednávku. Odběr zboží ze skladu v rakouském Linci je možný až druhý den po založení zakázky - o termínu a možnosti odběru zboží budete informováni telefonicky naším pracovníkem. Před odběrem zboží je nutné nás telefonicky informovat na telefonu 244 001 380, abychom pro Vás mohli zboží připravit pro bezkontaktní předání.
    Upozornění: Z technických důvodů není možné realizovat osobní odběr pro objednávky zadávané přes Partnerportal.
     
  • Prodejny v Hostivici a Brně zůstávají uzavřeny.
     
  • Dostupnost je zachována, ale přizpůsobena dané situaci. Naše zaměstnance (zaměstnance na pobočkách i obchodní zástupce) můžete kontaktovat telefonicky nebo e-mailem ve standardní pracovní době od 7:30 do 17:00 hod. (v pátek do 13:00 hod.). Prosíme Vás o pochopení, pokud by došlo prodlevě při čekání na vyřízení Vašeho hovoru.
     
  • Náš Partnerportal je samozřejmě i nadále k dispozici pro Vaše objednávky. 
     
  • Termíny a doručování našich zásilek budeme realizovat tak dlouho, dokud to bude možné a povolené. V současné době se snažíme dodržovat standardní termín dodání do 24 hod. , ale vzhledem k situaci může dojít k prodloužení tohoto termínu.

 

Informace pro dodavatele / speditéry

  • Celovozové dodávky:
    Doručování je možné v provozní době!
     
  • Balíkové dodávky:
    Doručování je možné v provozní době!

Dostupnost nákupního oddělení je zajištěna jak telefonicky tak e-mailem.

Stále sledujeme aktuální dění a nařízení vlády a zhodnocujeme provedená firemní opatření. V případě další změny v opatřeních a omezeních Vás budeme průběžně informovat.

Děkujeme za pochopení a zůstaňte zdraví!

 

( )